30 tammikuuta 2015

Ruokia ja asuja

Moi! :) Ärsyttää vähän ku näitä postauksia on nyt tullu aika harvakseen, yli viikon välein. Mulla on jotenki semmonen kausi että oon ihan älyttömän väsyny ja nukun tosi paljon ja sitku herään ni on tosi laiska olo vieläki. Toivottavasti se menee ainaki kevääseen mennessä ohi, mutta eiköhän koska rakastan kevättä ja odotan sitä ihan sairaasti!

Olin Helsingissä poikakaverin luona muutaman päivän ja tulin tiistaina kotiin. Mä siis ramppailen siellä noin kahen tai kolmen viikon välein, koska kotona mä en saa mitään aikaseks oikeen ja se turhauttaa ja hajottaa mun pään. Mutta! Me aloitettiin siellä yhessä meiän "dietti" eli mulla se tarkottaa terveellisesti syömistä ja tässä vaiheessa vielä vähän liikuntaa.

Mä aattelin tehdä tästä mun kevään projektista teille erillisen postauksen, jossa kerron tavotteista, liikunnasta ja mun ruokavaliosta tällä hetkellä. :)

IMG_1794 Torstai-illalla tehtiin kanapastasalaattia, joka nyt ei oo mikään ihmeellisen terveellinen
 mutta voittaa sen että mentäs hakee mäkistä ruokaa ku ei jaksa tehdä ite :D
IMG_1795Tehtiin ihan perus kotiruokia salaatin kera. Niin aion tehä jatkossakin
 mutta yritän vähentää vähän hiilareiden määrää ja lisätä kasviksia paaaaljon!
IMG_1843 IMG_1857 IMG_1881

kengät kappahl
toppi ginatricot
housut sheinside
tekoturkis nelly

IMG_1902 IMG_1934 Tiistaina vähän luistettiin ja käytiin kiinalaisessa ennen mun lähtöä lentokentälle. Paras kiinalainen missä oon tähän mennessä käyny on mun mielestä Arabianrannan kauppakeskuksessa!
IMG_1912 
Tiistain asu ja laiskasti laittautuminen:

kengät kappahl
talvitakki jc
neulepaita choies
housut sheinside

55 kommenttia:

  1. Siis just ku oot saanu painoo ees terveelliisiin mittoihin nii aidot alkaa syömään vähä hiilihydraattisesti? Voin sanoo jo etukäteen että laihdut aika nopeeta takas sinne 38kg kun muutenkin puhuit aina siitä ku et saa painoo nostettuu.. Näytät oikeesti paljon terveemmältä tossa nykysessä painossa ja kauniimmalta. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mul on reisissä ja vatsassa rasvaa jonka haluun pois ja mulla on selluliittiäki reisissä joten vaikka näytän vaatteet päällä terveeltä, en näytä alusvaatteilla esimerkiks sivutta katsottuna "terveeltä" :)

      Poista
    2. Eihän sitä tartte noin hoikkaa tyttöä enää pienentää.. Onhan sitä supermalleillakin selluliittiä, niinkuin melkein kaikilla naisilla jossain vaiheessa!
      Selluliittiin tepsii paremmin esim. aktiivinen kuivaharjaus. Aineenvaihduntaa saa liikkeelle kans mm. säännöllisellä hieronnalla, esim. aromahieronta on tosi tehokasta! Se laittaa kuona-aineet hyvin liikkeelle. :) Tottakai terveelliset elämäntavat ja liikunta tukee selluliitin torjuntaa, mutta laihdutus ei välttis ole se toimivin keino.

      Poista
    3. Ei kyl ainakaan siinä uudenvuoden postauksen kuvissa näyttäny mahassa olevan mitään missä sul oli se napa toppi :)

      Poista
    4. mulla ei oo hirveesti selluliittiä tai se ei näy muutenku sillonku mä puristelen sen näkyviin mun reidestä. :D en vaan haluu sitä lisää ja toivon et se lähtis vähän sillä ruokavaliolla ja pienellä urheilulla. siinä uv postauksessa mulla ei näy mahaa sen takia koska mul on pömppö navasta alaspäin ja siinä mulla oli korkeevyötäröiset housut :)

      Poista
    5. Kiinteytys ja laihdutus on eri asia, ei sun kannata ruveta elämään vähäkalorisemmin vaan liikkumaan enemmän. Jos rupeet läskiä tiputtamaan ruokavaliolla niin menetät lihasta samalla joka saa aikaan laihaläski-efektin eli tee lihaskuntoo ja treenaa vatsaa - niin lähtee alapömppis. Tottakai aina voi syödä terveellisemmin ja hiilareita kannattaakin vähän vältellä, mutta se ei tarkota sitä, ettetkö vois syödä esimerkiks kanapastasalaattia koska siinä on pastaa, vaan ettei päivällinen koostu _överimäärästä_ pastaa ja siihen sivuun vähän jotain lihaa

      Poista
    6. mä en aio vähentää mitenkää syömistä enkä ees laske mitään kaloreita vaan yritän syödä terveellisesti ja 4 kertaa päivässä vähintään. lisään kasvisten ja hedelmien määrää ja vähennän vähän hiilareiden määrää koska syön tosi usein pastaruokia eikä se mitään kovin terveellistä oo ku siihen on vielä heitetty ruokakermat sekaan :D jumppailen kotona 2-3 krt viikossa ja lenkillä käyn kerran viikossa ainaki nyt alkuun :)

      Poista
    7. Huoh, terveellisesti syöminen on vähän eriasia ku huima laihduttaminen :D mun mielestä on hyvä parantaa ruokavaliota jos on ite siihen tyytymätön ja muutenkii jos aattelee pidemmällätähtäimellä :) antakaa ihmisten syödä miten haluaa tai muuttaa tapojaan miten haluaa, ei pitäs teitä kutittaa tollaset :D

      Poista
  2. Näkee sun vanhoissakin postauksissa kuinka luisevalta näytit oikeestaan anorektiselta :((

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja oot tose kaunis :)
    Mun oma blogi: kynsimaailma.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Miksi vähennät hiilareita? Ne on täysin yhtä suuressa osassa kehonmuokkausta sporttisemmaksi ja lihaksekkaammaksi kuin prodet ja rasvat - prodessa ja hiilarissa on samat määrät kaloreita ja lihas tarvii oikeasti sitä hiilaria ihan hitosti jaksaakseen kehittyä maksimaalisesti. Älä suotta pelkää niitä! :) Mitä enemmän hh, sitä paremmin treeni - etenkin ne pienet - kulkee ja tuloksia syntyy. Älä vierastuta sun kehoa johonkin aineeseen - sitten kun niitä syö enemmän niin reaktio on varma, mut jos pitää ne täysin mukana isolla teholla, ei keho reagoi mitenkään, esim. turvotuksilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska mulla on rasvaa jota haluun pois mahasta. kaikki rasva mitä mulla on ni on siinä ja vähän reisissä eikä se oo kivaa tai hyvännäköstä esim bikinit päällä. pelkällä ruokavaliolla mun vatsa ei ainakaan sanonu siihen mitään kun tasan vuos sit söin 4 krt päivässä ja normaalisti miten kuuluuki syödä parin kuukauden ajan, joten sen takii aattelin vähentää vähän hiilaria. en yritä saada tässä vaiheessa vielä saada lihasta vaan kiinteyttää! :)

      Poista
  5. Oon kyllä ihan samaa mieltä! China flavor kiinalainen siellä Arabian kauppikses on ihan mahtava:D Ruoka on vaan niin hyvää ja palvelu on tosi mukavaa:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on!! :) eikä oo liian kalliita ruuat ja sitku ottaa take awayn ni saa vielä 30% halvemmalla.

      Poista
  6. liikunta on parempi vaihtoehto kiinteyttämiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on seki mukana tässä :) lenkille meno vaan on tosi vaikeeta mulle koska vihaan lenkkeilyä ja varsinki nyt ku täällä oulun seudulla on ihan sikana lunta ni hyiii!

      Poista
    2. muutakin liikuntaa on kuin lenkkeily, jos et siitä tykkää.

      Poista
    3. mä jumppailen painojen ja kahvakuulan kans kotona myös mut pitäs olla sitä aerobistaki mutta se on vaa nii kamalaa ku on niin huono kunto :D tanssi olis kiva mutta meiän kunnas ei oo oikee mitää enkä kyllä semmoseen ois valmis meneekään vielä.

      Poista
    4. Hommaa himaan crossari tai kuntopyörä.... niilläkun painelee meneen ja kattelee lempisarjoja niin aika kuluu siivillä ja saa hyvin aerobista reenii..mäki vihaan lenkkeilyy etenki talvella!

      Poista
    5. enn varmasti laita rahoja semmoseen... :D jos ilmaseks sais ni sit!

      Poista
  7. En kyllä tajuu miten 45kg joka on normaalipainon ali rajoissa mahtuu jotain ylimäärästä rasvaa. Ootko varma ettet ite vaan kuvittele tuntuu oudolta et noin pienessä painossa vois sitä olla :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enn kuvittele. :) jos esim katsoo heinäkuulta postauksia ku olin kreikassa (bikinikuvat) ni mulla pömpöttää vatsa ja moni sillonki sitä ihmetteli koska eihän se vaatteet päällä mulla näy ollenkaan! mulla vaa jotenki se kaikki rasva menee vaan vatsaan mitä mulla on. :(

      Poista
  8. haluatko tiputtaa painookin?

    VastaaPoista
  9. vaihda valkoinen riisi tummaan, se on jo suuri parannus :)

    VastaaPoista
  10. kyllä sä varmasti itse tiedät mikä on sulle parhaaks, nää anot on ihan kauhuissaan täällä :D säännöllistä ateriarytmiä noudattavilla ja runsaalla laadukasta ruokaa syövillä ei kenestäkään tuu luisevaa luurankoa :D ja näkeehän sen näistä kuvistakin että syöt kyllä ihan kunnolla :) sitä paitsi liikunta sopivissa määrin ei oo koskaan pahitteeks :) nää asiat kun on kunnossa, onnistuu kiinteytys ja tavotteiden saavuttaminen varmasti! tsemppiä projektiin! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! :) musta tuntuu et ku sanoin vähentäväni hiilareita että jotkut luulee että söisin tosi vähän ja tyyliin vaan salaattia. kiitos paljon <3

      Poista
  11. Mulla on sama ongelma. Reisissä ja mahassa on selluliittia ja vatsa pömpöttää ihan hiton rumasti. Oon ruvennu käymään ryhmäliikunta tunneille ja parantanu ruokavalioo. Se on jo huomattavasti parantunu. Suosittelen kaikkia ryhmäliikunta juttuja ku mullekki nuo sali ja lenkit on vaa yhtä pakkopullaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei oo salikorttia enkä aio hankkiakkaan ku vasta joskus kesällä ku muutan joten mulla on vaan kotona jumppaaminen painoilla ja kahvakuulalla ja sit se kauhee lenkkeily. :( mua kiinnostais ihan sikana joogaaminen ni aion sitä kokeilla joskus!

      Poista
  12. oi ihana toi ylempi takki!! ♥.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii on!! oli vaa ihan sika kallis mut oon ettiny jotai tollasta tekoturkistakkii syksystä asti ni onneks nyt löyty :)

      Poista
  13. Hei, kiitos blogistasi! :) Saisko kanasalaatistasi ohjeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itelles kun jaksat seurata! :) tässä olis ohje tohon:

      Hunajamarinoitua broilerin rintafileetä
      Penne pastaa
      Rucolaa
      Punasipulia
      Vesimelonia
      Kurkkua
      Kirsikkatomaatteja
      Apetina fetaa öljyssä

      Kastike:

      Oliiviöljyä
      Omenaviinietikkaa
      Appelsiinimehua
      Suolaa
      Pippuria

      Ei oo mitään tarkkoja määriä ja mittoja mihinkään :) kannattaa antaa ton salaatin maustua muutama tunti jääkaapissa jos haluaa laittaa ton kastikkeen sinne salaatin joukkoon!

      Poista
  14. Liikunnan lisääminen ja hiilareiden vähentäminen johtaa luultavasti karmeeseen nälkään ja kiukkuiseen oloonKannattaa kiinnittää enemmän huomiota siihen että syö ravitsevaa ruokaa eikä tyhjiä kaloreita. Liika nukkuminen väsyttää myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl mä syön paljon edelleen mutta vältän pastaa esim. :) kaloreita en laske ollenkaan koska en ees tiiä paljon niitä mun pitäs syödä, mutta ei ne tällä uudella ruokavaliolla ainakaan ylity eikä myöskää jää liian alhaseksi.

      Poista
  15. Olit kyl kauniimpi 38kg kun nyt. Vaik et paina paljoo ja ite painan jopa enempi mut sulle ei sovi normipaino jotenki:o ehkä sun normipaino on alipainossa näytät nykyään jotenki tasapaksulta ja "löysältä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan oikeesti kenenkää ei tarvi lukee tällasia kommentteja. mieti mitä kirjottelet, naamattomuus ei oikeuta ketää kirjottamaan tollasta settiä.

      Poista
    2. täälläpä toinen mielipide: näytät 10000 kertaa paremmalta kun olet saanut jonkin verran painoa! olet varmasti yksi kauneimmista naisista joita tiedän :)

      Poista
  16. Elina en sano tätä pahalla, mut meikkasit ennen kivemmin tai ku nykyään sul on jotenki liikaa meikkiä. Olit kauniimpi kevyemmällä meikillä tai tekoripset on sopinu sulle aina mut nykyää laitat ihoon jotenki liikaa meikkiä. Sulla on hyvä iho luonnostaan nii ei siihe tarvis laittaa noin paljon kaikkee. :) Esim. tässä videossa oot niin kaunis luonnollisemmalla meikillä! https://www.youtube.com/watch?v=gxjC2UAHN34
    Toi video on muutenki sika ihana! Susta kyl huomaa et toi oulu on masentanu sut :( Olit ilosempi jotenki espoossa ainaki videoitten perusteella. Kaikkee hyvää sulle ja toivottavasti et pahottanu mieltä tästä mitä sanoin oot kaunis molemmilla mut ite tykkäsin enemmän sun vanhasta meikkaust tyylistä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkään tästä meikkaustyylistä paaljon paremmin! en tykkää itelläni "luonnollisesta" meikistä mutta emmä miltään barbiltakaan näytä etten mä nii paljo sentää meikkaa :D mut kiitti sulle :)!

      Poista
  17. tää ei liity tähä mut luin tota usein kysyttyä osioo ja siel oli et ostat netistä sitä duon ripsiliimaa, niin sitä saa ihan kicksistä , nii ei tulis niit postimaksuja :D :) aattelin vaa sanoo jos et tienny et sitä saa kicksist:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kaverit kai osti joo sieltä mut ostan ite ainaki nii harvoin ripsiliimaa et tilaan sen samalla jostai nettikaupasta ku tilaan jotaki muita meikkejä. :) kicksissä saattaa olla kalliimpaa se liima ku jossain nettikaupoissa ni senki takii netti on mulle ainaki parempi vaihtoehto

      Poista
  18. Kannattaa kattoo https://www.youtube.com/user/blogilates

    sil on ihan sikana hyvii liikuntavideoit :)!

    VastaaPoista
  19. Aiothan vaan kiinteyttää, etkä laihduttaa? Koska oot nyt jo niin laiha, ettei oo terveyden kannalta hyvä olla enää yhtään laihempi :o

    VastaaPoista
  20. Onko toi sun Samyangin henkilökuvaus obu ihan käsisäätönen kokonaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on. :) mua se ei ainakaan haittaa yhtään koska jos ostaa canonin version automaattisella tarkennuksella tästä objektiivista ni se maksaa yli tonnin!

      Poista
  21. sulle sopis sairaan hyvin tän väriset hiukset! http://www.cliphair.co.uk/images/C/light-brown-hair-extensions-01.jpg

    VastaaPoista
  22. Miten ihmiset ei tajuu et se on aina vaa hyväks jos alkaa syyä terveellisemmin? Terveellistä ruokaa vaan tarvii usein syödä vähän enemmän, jotta kaloreita tulee tarpeeksi. Jos siis ei halua pudottaa painoa.

    VastaaPoista
  23. moikka! Oon jo pitempää kattellu noita ruoka kuvii sun blogista ku käyt kiinalaisissa syömässä niin osaisitko suositella jotain hyviä ruokia vaikka tuolta arabiarannan kiinalaisesta ? :-)

    VastaaPoista
  24. Miten söit näihin aikoihin? Tai siis sillonku olit tosi laiha ja harrastitko jotain liikuntaa:)?
    http://4.bp.blogspot.com/-gW8S5cN-jxw/T90LPZe5zwI/AAAAAAAACGk/5aeOl--3NR4/s1600/p%C3%A4iv%C3%A4nasu.JPG

    VastaaPoista
  25. Kannattaa myös syödä mielummin marinaadittomia lihoja esim kanat ilman, niissä jo on ihan kauheet määrät turhia kaloreita.

    VastaaPoista