09 tammikuuta 2015

Viime reissusta!

Kotiuduin taas tiistaina Helsingistä tänne Iihin. En tehny oikeestaan sen viikon aikana mitään erilaista, mutta sentään tein jotain ku nyt kotona ei jaksa tehä mitään, eikä oikeestaan ookkaan mitään tekemistä. :D Käytiin pari kertaa syömässä ulkona ja kateltiin leffoja ja Frendejä!

Sunnuntaina näin kavereita Sellossa ja istuttiin vaan kahvilla. Tiistaina näin hetken Oonaa ja Claudiaa keskustassa ennenku piti lähteä lentokentälle ja kotiin! Tuhlasin siellä lahjakortin jonka sain poikakaverilta joululahjaks. Mä näytän sen ja pari muuta lähiaikoina ostettua juttua varmaan ens postauksessa. :)

Tän viikon keskiviikkona kotiinpaluun jälkeen oli vaan se työtoiminta ja eilen en päässy sinne lääkäriajan takia. Mulla on sitä työtoimintaa varmaan koko kevät vielä ja jos/tuskin joku työharjottelupaikka löytyy tässä kevään aikana ni sinne sit!

IMG_1727
Konnichiwassa sushilla naminamiIMG_1720 IMG_1725
Pienet koruostokset Sellon ginasta. En koskaan osta sieltä koruja koska
 ne on niin kalliita mutta noihin meni vaan kuutisen euroa!! :)
IMG_1752 IMG_1751
Käytiin ennen mun kotiinlähtöä tiistaina syömässä. Mä rakasssstan tätä paikkaa!
 Syön aina ton saman pastan koska se on niin täydellistä.

11 kommenttia:

  1. Miikä pasta toi on? :D tai siis mitä kaikkee siin on :) oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siin on kirsikkatomaattia ja jotain ihania rapuja ja sit se kastike oli joku öljynen ja vähän tulinen! ihan sairaaaan hyvää. kiitos <3

      Poista
  2. Ihania noi ginan korut! Mä aina kuolaan niitä, mut ne on tosiaa aika kalliita ni ei kauheesti tuu ostettua...
    http://fadingawaylikethewind.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Sori ku ei liity iha aiheeseen, mutta mitkä on MACin huulipunasävyistä siun suosikit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi pitkään ollu viva glam II ja sitku laittaa huulen keskiosaan nudea huulipunaa! :) velvet teddystä varmaan tulee mun suosikki mutta en oo saanu ostettua sitä koska se on ollu loppu niin kauan :(

      Poista
  4. "Tän viikon keskiviikkona kotiinpaluun jälkeen oli vaan _se työtoiminta_" miks laitat tolleen "_se_ työtoiminta" ku et oo (tai en oo ainakaa huomannu) tehny mitään posausta / missään postauksessa kertonu tuosta työtoimintajutusta silleen enemmän että meki ymmärrettäis että mikä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon mä ainaki yhessä videossa sanonu siitä :) oon työkkärin kuntouttavassa työtoiminnassa 2 krt viikossa

      Poista
  5. Nam, näyttääpä hyviltä nuo kaikki ruuat etenkin tuo pasta!

    Multa löytyy nyt blogista lempi blogini postaus ja sun blogi on siellä mukana, mikäli sä haluat katsoa sen niin se löytyy alla olevan linkin takaa :)

    http://theneverendingstoory.blogspot.fi/2015/01/lempi-blogejani-osa-1.html

    VastaaPoista
  6. millo julkaset sen videon mistä puhuit muistaakseni viime videossa, tai milloin näytät sun ne joululahjat niiku sillo pari postausta sitte lupasit?:)

    VastaaPoista
  7. sulla on NIIN ihana blogi,monta vuotta oon seuraillu sun blogia <3 joka ikinen päivä käyn kattomassa oisko tullu jo uutta postausta <3

    http://tyhmaajatyylikasta.blogspot.fi/

    VastaaPoista