20 maaliskuuta 2015

Dreamin'

Haaveilu on välttämätön asia mulle ja se kuuluu mun jokaiseen päivään. Se auttaa mua jaksamaan ku voin sanoa itelleni, että paljon hyvää on kyllä vielä edessä :) Nää on asioita, joita ootan mahollisesti tulevaisuudelta.

Eka kuva on näistä tärkein. Oon tosi herkkä ihminen ja ajattelen asioita ihan liikaa ja turhaan. En ees tiiä miten mä voisin tulla "kovemmaks" ihmiseks tai onkse mahollista muuttaa omaa luonnetta ja ajatusmaailmaa niin paljon?


Matkustaminen. Mä haluun käydä Aasiassa ruuan takia ja jenkit on aina ollu mulle unelmakohde. En tykkää yhtään kylmästä ja haluisin joskus lähtee asumaan johonki lämpimään muutamaks kuukaudeks!

Haluaisin mennä ite paikan päälle auttamaan ihmisiä köyhiin paikkoihin. En oikeestaan laita keräyksiin koskaan rahaa, koska en tiiä miten suuri osa siitä ees menee oikeesti perille.









 Haluun todellakin surffata joskus. Mä rakastan uida ja olla vedessä!

22 kommenttia:

  1. Vitsi et on muuten kiva postaus! Ja jotkut noista ois itestäkii iha kiva kokea :-)

    VastaaPoista
  2. Olipa kiva postaus :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus,mullakin on sama et stressaan hirveesti ja saatan sitten vaan maata sängyssä ja miettiä et "mitä teen?"
    tosi ihana blogi sulla muutenki,ja tykkään sun tyylistäs ylikaiken :) ps.tuleeko joskus vielä mydayta esim. kuvina ? ne on kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)! joo tulee, aattelinki just tänää et vois tehä semmosen joku päivä lähiaikoina.

      Poista
  4. Heippa! Osaatko sanoa, miten Beautyjointin postikulut määräytyy? Tuleeko tullit, jos tilaus on alle 20e, mutta postikuluineen tilaus ylittää 20e?
    Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmaan siten miten paljon on tavaraa ostoskorissa mutta ei ne oo ihan hirveesti maksanu koska emmä ois muuten tilannu sieltä mitään. :) ja tota en itseasias tiiä koska mul on aina yli 20 euron tilaukset. veikkaan että saattaa tulla koska ne kysyy et paljon maksoit postikuluista.

      Poista
    2. Toivon ja uskon,että saat toteuttaa kaikki unelmasi. Niiden toteuttamista varten me täällä eletään. <3

      Poista
  5. ootko sukua essi kummulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo varmaan ku ei nimi sano mitään :D

      Poista
  6. Ihana ja tosi inspiroiva postaus! Toivottavasti kaikki sun unelmas totetuu <3

    VastaaPoista
  7. ihana postaus :-) itekki haluisin kokee noi kaikki ja jotenki rupes itkettää tää postaus ku mietti noit et jos pääsis toteuttaa.. <3

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus ja toivottavasti haaveesi käy toteen:)! Tää nyt ei liity tähän postaukseen mutta miten kaikki esim koulussa on ottanu sun bloggaamisen vastaan? Että onko tullu kuittailua vai mitään reaktioita?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos miljoonasti <3 hmm no sillonku olin koulussa ni emmätiiä sain vaan kuulla vaikka et sul on kiva blogi tai et tuli sanoo et mä seuraan sitä. ihan hyvin siis, ei oo tullu mitään negatiivista vastaan oikeen :)

      Poista
  9. Ihana tää postaus toivottavasti sun haaveet toteutuu oot mun esikuva 💗💗

    VastaaPoista
  10. mulla on ollu toi "learn to be stronger" kans itellä koko elämän ajan ja en ota asioita niin herkästi vastaa ku ennen eli oon onnistunu tekee itestäni "vahvemman". mut kannattaa aina oikeesti muistaa et itku ei todellakaa oo heikkoutta. se on vaa yks tunne niinku kaikki muutki ilo, suru, viha ymsyms ja ei kannata häpee sitä jos vaan on herkkä ihminen. oon ite aina ollu herkkä ja oon vieläki. mut nyt viimisen 12 kuukauden aikana mun elämäs on tapahtunu tosi paljon kaikkee mitä on vieläki itelle vaikee ymmärtää ja miettii miten osaa elää niitten asioiden kans. mut pitää vaa yrittää jaksaa. eli sen takii jauhan täs itestäni et yritän sanoo, et ainaki mun mielest elämä on ainoo mikä opettaa, vaik kuulostaaki aika tyhmält. ja ku oot kuitenki aika nuori vielä, vaikka no oon sua vaan vuoden vanhempi (xP) ni kuitenki sun elämäs ehtii viel tapahtuu ja ite just oon kasvanu kaikist eniten ihmisenä viimisen vuoden aikana ja ajattelumaailma on kääntyny iha päälaellee. ja en usko ainakaa ite et voi kokonaa päästä eroo herkkyydestä, mut voi oppii olee vahvempi joidenki asioiden suhteen ja ku ymmärtää mikä kaikki oikeesti on itelle tärkeetä.

    mut toivottavasti saat toteutettuu sun unelmat!! :))

    VastaaPoista
  11. "En ees tiiä miten mä voisin tulla "kovemmaks" ihmiseks tai onkse mahollista muuttaa omaa luonnetta ja ajatusmaailmaa niin paljon?" ei oo, eikä tarviikaan :) luepa esim erityisherkkyydestä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin mä niin oon tollanen ton netissä olevan testin perusteella... :D ihanaa.

      Poista
  12. Millä nimellä oot instassa?

    VastaaPoista