17 maaliskuuta 2015

Girly Things

Moi taas :)! Mä tein itelleni akryylikynnet pitkästä aikaa muutama päivä sitten ja aattelin tehä tällasen tyttömäisen postauksen niihin ja pariin kosmetiikkaan liittyen. Oon tekemässä tässä lähiaikoina sen videon, jossa kerron mun suunnitelmista kesään/syksyyn ja sit oon tekemässä myös toisen videon, jossa näytän miten teen nykyään mun meikkipohjan + varjostukset ja korostukset.

IMG_2438

Suurin osa tarvikkeista joita käytän kynsien tekemiseen on tilattu ihan super halvalla Ebaystä. Toisinkun meikkeihin, kynsiin en tykkää käyttää rahaa hirveesti koska mulla ei oo ollu ihmeellisempiä ongelmia näiden halpojen tarvikkeiden kanssa. Käytin vaan tollasta beigen? väristä kynsilakkaa jonka ostin joku kuukaus sitte kahella eurolla Seppälästä. :D Muut on ihan akryyliä noissa kynsissä! Paitsi tietenki noi blingit ja muut. Ne on parilla eurolla tilattuja juurikin sieltä Ebaystä.

IMG_2421 IMG_2451

Helsingissä ollessani hiihtolomalla kävin Stockalla ostamassa pelastuksia mun kuivaan ja atooppiseen ihoon. Ostin vihdoin MACin Strobe Cream -voiteen jota on kehuttu Youtubessa paljon, ja niin kehun nyt minäkin! Laitan tota meikin alle ja se kosteuttaa mun ihoa ihanasti ja tuo siihen vähän "hehkua". Hinta on 33€. Saa tilattua täältä.

Mm. Lorealilla on samankaltainen tuote joka mulla on myös, mutta se ei kyllä kosteuta mun ihoa yhtään ja mun iholle se on tosi tärkeetä. Rasvaselle iholle tää ei oo kovin hyvä tuote koska tää ei oo mitään kovin kevyttä.

IMG_2423 IMG_2430

Lisäks ostin Yves Saint Laurentin (uudehkon?) Blur Perfectorin. Tätä kuuluu siis käyttää puuterin sijasta kasvoilla. Tää tekee niiiiiiin sileän ihon pinnan eikä naama näytä niin kuivalta kun puuterin kanssa. Tän hinta on 58€ mutta sain 20% alennusta, muuten en kyllä olis raaskinukkaan ostaa. Lisäks toi pakkaus on niin ihana ja luksus! Ja plussaa vielä isosta peilistä :)

26 kommenttia:

  1. Kuinka monta harjottelukertaa sulla meni et sait siistit ja kestävät kynnet tehtyy? :) oon harkinnu kans kynsien tekemistä itte, mut en tiä riittääks mun kärsivällisyys siihe harjotteluu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan muutama kerta vaan, sanoisin että viidennet kynnet oli jo hyvät :) mutta näissä menee helposti 3 tuntia ku näitä tekee. tykkään tehä näitä akryylikynsiä tippien kanssa koska muotilla se on aika hankalaa ja siihen tarttee enemmän harjottelua ja se on hitaampaa. sähköviila ois myös kätevä ku se säästäs aikaa mutta itekkään en oo jaksanu hankkia semmosta.

      Poista
  2. jotenki rumat nuo kynnet ois ollu paljon kivemmat ku oisit jättäny ton mustan pois kokonaa :S

    VastaaPoista
  3. Hirmu kivat kynnet miun mielestä :) itekkin tykkään lakata aina jonkin yhden kynnen eri värillä kuin muut tai koristella erilaiseksi! Ite en oo pitkään aikaan tehny kynsiä, mutta tälleen kevään tullessa voisi vaikka piristykseksi tehdäkin :)

    VastaaPoista
  4. Oi että, mäki haluaisin alkaa tekeen ite kynsiä. Oon niin pihi, etten ikinä raskis käydä teettään missään. :D ja tosi kivoja ostoksia oot tehny! Tee joskus postausta tosta Blur Perfectorista niin, että näkee, miltä se näyttää kasvoilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo emmäkää! enkä ripsiäkää raaski laittaa missään vaikka ois tosi kivat kesäks :( mä teen ton meikkipohjavideon ni se tulee siinä :)

      Poista
  5. aika leveät ja paksut kynnet! näyttää joltain linnunkynsiltä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai oikeen linnun kynsiltä? En tiennykkää et linnuillaki on kynnet nykyään. :'DD

      Poista
    2. no nyt tiiät, jos et oo aikasemmin tienny... :D mistä luulet tulleen sen jutun ku sanotaan et jollaki on kotkankynnet? talitiaisellaki on kynnet..

      Poista
    3. Oho niinpäs onkin :D

      Poista
  6. "Ai oikeen linnunkynsiltä" siis kuinka idiootti ihminen voi olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuule en oo perehtyny joittenki eläinten ruumiinosiin. Mulla on parempaakin tekemistä ku tulla haukkumaan Elinan geelikynsiä linnunkynsiks. Ettet vaa olis kateellinen ku oma naama varmaan ku petolinnun perse. :'DD

      Poista
    2. Haahha sanoo joku ratakiree finninaama

      Poista
    3. et oo perehtynyt? XD eiks jo pikkulapsena opittu et linnuilla on kynnet... :DD voi nykynuoriso

      Poista
  7. Oi herranjumala=D minä en ole haukkunut noita kynsiä missään vaiheessa? Ihan sinua haukuin kun ekana tulet pätemään toisille ja sen jälkeen sanoo ettei ole perehtynyt, sillon pitäisit suus kiinni. Mene takas pari luokkaa alaspäin ja opiskeleen sitä biologiaa (oletettavasti olet joku 14v pikkupissis) pointti on että elinan kynnet on ihan ok, kommenttini oli tarkotus loukata sinua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väärin meni 18v oikeustieteellisessä opiskeleva. ;) Mee sinä takas siwan kassalle.

      Poista
    2. Siis oikeustiedettä??? Millä *itulla oot sinne päässy jos et tiedä onks linnulla kynnet :D ei helv... no siis ei siinä mitää pahaa oo jos joku 14 v pissis haluu netissä esiintyy jonain muuna kun on ;)

      Poista
    3. HAHA Vittu nauran sulle :D "Millä *itulla oot sinne päässy jos et tiedä onks linnulla kynnet :D" Tiiäkkö sää ees mistä puhun? Luulekko et oikkiksee tarvii jotain lintujen anotomiaa.. Et taida ees tietää mikä on oikeustieteellinen :'D Toi 14.v pissis kuvaa enemmän sun juttujas.

      Poista
    4. No kyllä luulis perusjuttujen olevan hallussa jos oot muka noinkin "vanha". Ilosekseni voin sanoa että vaikka esität 19v olen sua siltikin vanhempi. Musta vaan tuntuu et oot v*tun retardi, anteeks vähän vähä-älyinen.

      Poista
  8. Pst. Mee sä takas opiskeleen perusasioita ;) neiti"oikeustieteilijä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pst. oon pahoillani kun en tiedä sun anatomiasta tarpeeks haaskalintu. ;)

      Poista
  9. Ihanat kynnet :) millä geelillä teet ne :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Akryyli ja geeli on eriasia!?

      Poista
  10. Heippa Elina! Olisiko sulla innostusta tehdä kynsi tutoriaalia? Eli videolla näkyisi kun teet tuollaiset vähän erinäköisemmät kynnet? Olisi tosi kiva nähdä mitä käytät niiden tekoon ja miten se homma toimii. Mukavaa kevättä sulle!

    VastaaPoista