21 huhtikuuta 2015

Ihana trenssi

Oon taas tällä hetkellä kotona Iissä mutta ramppaaminen jatkuu vielä kuukauden pääsykokeiden takia Oulu - Helsinki välillä... Ihanaa että se on vihdoin kohta ohi! Mä oon jo ihan kesäfiiliksissä koska kesällä tapahtuu kaikkea niin kivaa, mm. Turkkiin ja Kreikkaan matkat ja mä täytän kesäkuun alussa 18 vuotta. Can't wait! Onneks enää tasan kuukaus niin pääsee uiskentelemaan Turkkiin :)

Viime päivinä oon käyny muutaman kerran salilla jotta pääsis ees ihan ihan vähän parempaan kuntoon kesää varten. Muuten mun kuntoilu- ja ruokailusuunnitelmat ei oo ihan menny miten ne piti mennä :D Hyvää ruokaa on niin vaikee vastustaa, kuten sushia niinkun alhaalla taas näkyy.

Videota on tulossa muuten lähiaikoina koska nyt mulla on viikko aikaa kotona ennenku lähden taas Helsinkiin!

IMG_2661 IMG_2675
Housut H&M // Huivi New Yorker // Kengät Adidas // Paita WalkTrendy // Trenssi WalkTrendy
IMG_2588
Tehtiin viime perjantaina ite sushia. Toi oli mun kolmas kerta ku tein ite piiitkästä aikaa ja olin tosi tyytyväinen mun kokkaustaitoihin! Rahaaki kyllä meni sitte aineksiin mutta kokkaaminen on niin ihanaa. ♥
IMG_2594

28 kommenttia:

  1. Aivan ihanan näköisiä noi sushit! Mitä täytteitä käytit? Noistahan vois tehdä vaikka postauksen! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) avokado on tosi hyvää sushissa ja mä tykkään kurkusta tuolla sisällä. laitettiin lisäks sit katkarapua tai lohta sisälle plus tuorejuustoa!

      Poista
  2. Ihanan hyvälaatuisia nuo asukuvat :) Lisää asukuvia vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla jos tykkäät koska mä oon ite tosi kriittinen kaikista kuvista mitä otan... :D mutta joo on tulossa, varsinki kesää kohden!

      Poista
  3. Onko sushi muka jotenkin epäterveellistä? En oo koskaan ajatellut, että olis?
    Kala on terveellistä, eikä keitetyn riisinkään pitäis kovin epäterveellistä olla.
    Toki en oo perehtynyt sushin valmistamiseen, että mitä aineita niissä oikeesti käytetään sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei periaatteessa mutta mä oon syöny tosi tosi usein sushia nyt ja se riisi on se mitä mä "pelkään" koska mun pitäs vähentää vähän hiilareitten syöntiä että saisin vatsaa vähän pois bikinikautta varten. sit lisäks jos on usein majoneesia noitten päällä ni se nyt ainakaa oo terveellistä ;D

      Poista
  4. Oon ihan pihalla, mitä alaa sä siis nykyään opiskelet? Ku muistelisin että joskus kirjotit että lopetat matkailualan siellä Oulussa kesken.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo opiskellu mitään sen jälkeen. :) oon ollu työtoiminnassa

      Poista
  5. Elinaaa, mikset ala kokiksi? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään siitä harrastuksena enkä tykkäis oikeen työnä koska niin harva pääsee hyviin ravintoloihin töihin... oma ravintola joo ois kiva joskus mutta emmä ainakaa vielä haluu opiskella kokiks, ehkä joskus muutamien vuosien päästä :)

      Poista
    2. Haha se on tosi rankkaa :D en suosittele, ei vastaa todellakaan odotuksia.. terveisin ekan vuoden kokkiopiskelija.. :D

      Poista
  6. ihana asu! mitä materiaalia toi huivi on? :)

    VastaaPoista
  7. Mihin kouluun meet sit ku muutat Espooseen takasi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon hakenu kauneusalalle pelkästään. espooseen ja helsinkiin :)

      Poista
  8. Kiva postaus :) kuinka nopee toimitus tol walktrendyl oli ja minkä laatusta tavaraa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! pari viikkoa vissiin kesti ja mä olin tosi tyytyväinen noihi vaatteisiin! parempi laatu ku monilla muilla aasialaisilla nettikaupoilla missä tavara maksaa vaan muutaman euron.

      Poista
  9. olis kiva saada sushi ohjetta!! 😍

    VastaaPoista
  10. Oisko mahollista saaha videoo tosta sushin valmistamisesta :) ja noi juomat kiinnostaa kans et miten ne tehään :D

    VastaaPoista
  11. Ihana asukuva! muutatko helsinkiin yksin vai poikaystävänkanssa yhteen? :) voisitko muuten laittaa kuvaa sun pikkusiskosta ja veljestä ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)! asun niin kauan poikaystävällä ensin et saan oman kämpän. ellei siinä sit mee tosi kauan ni jään sit varmaan asumaan sinne! joo laitan jossaki vaiheessa, en ookkaa pitkää aikaan laittanu :)

      Poista
  12. moikka! Oon lukenut sun blogia valehtelematta varmaan 2 vuotta ja vaikken olekkaan aikaisemmin sulle mitään kommenttia laittanut, nyt tuli jotenkin sellai PAKKO laittaa tunne, haha. Ymmärrän jos halua pudottaa painoa/kiinteyttää itseäsi, whatever-you-want-to-call-it, mutta omasta kokemuksesta pakko sanoa, että sen jälkeen kun oppii ja alkaa olemaan välittämättä turhaa siitä paljonko jokin ruoka sisältää vaikkapa hiilihydraatteja, tai näkyykö mun vatsalihasten palikat, tuntuu ne niin toissijasilta asioilta. Olet mielestäni todella kaunis etkä näytä yhtään sellaiselta ihmiseltä, jonka pitäisi stressata kuinka paljon hiilareita joka päivä tulee syötyä. Tietenkin on hyvä yrittää syödä terveellisesti ja monipuolisesti omaa kroppaa kuunnellen, mutta jos mieli tekee syödä sushia vaikka 3 kertaa viikossa, do it! Tottakai siitä voi tulla parempi mieli, jos peilikuva muuttuu omasta mielestä parempaan suuntaan (vaikkei muut mitään vatsalihaksia katsoisikaan), jokaisen oma asia, mutta kun kerroit ettei treeni- ja ruokavaliosuunnitelmasi ole menneet ihan niinkuin olet suunnitellut, SO WHAT! Elämästä pitää nauttia, ja ainahan voi sitten taas ens keväänä koittaa muuttaa ruokavaliotaan kevyemmäksi, tai sitten vain antaa olla, ja elää vaan! Ei mulla muuta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon että nyt jaksoit kommentoida! :) tykkään sun asenteesta. mä aattelen ihan samalla tavalla kun säkin aina muulloin paitsi keväisin, koska tiedän että kohta ne bikinit laitetaan päälle ja mulla on selluliittiä jaloissa koska syön tosi usein mäkissä yms. oon muutenki tajunnu olevani vähän perfektionisti joissain asioissa mm. omassa ulkonäössä, ruuanlaitossa ja meikkaamisessa. mutta onneks en oo liian kriittinen ja pystyn kans ajatella tosi paljon että so what täst mun mahasta, mun tekee mieli nyt mäkkiin! :D hyvää kevättä <3

      Poista
  13. Voisitko tehä sun makeup revolution meikeistä videoo? :)

    VastaaPoista