15 huhtikuuta 2015

Sushilounas

Moi pitkästä aikaa!

Mua ärsyttää ihan sikana että oon postaillu taas näin harvoin. Meiän oli tarkotus kuvailla paljon esimerkiks asuja sillä ajalla ku olin Helsingissä mutta onnistuin jättämään mun toisen objektiivin kotiin... En tykkää yhtään ottaa asukuvia tolla 18-55mm objektiivilla joten tässä on nyt yks ihan kauhee asukuva teille :D

Joudun taas huomenna illalla lähtemään Helsinkiin koska mulla on maanantaina pääsykoe kouluun. Toiseen kouluun olis sitten 29.4. vielä pääsykoe ja sitten onki vappu ja jään viettämään vapun Helsinkiin kavereiden kanssa. Huomenna kun lähen ni otan kummatki objektiivit mukaan ni saan teille materiaalia asuista yms!

Oon tosi tosi kiitollinen, että te jaksatte seurata mun blogia vaikka mun postailu on tämmöstä harvaa. Kesää kohti mä lupaan, että alan postailla kunnolla koska mulla on muuttokin sillon. Toivottavasti jaksatte odottaa ♥

IMG_2556 IMG_2559 Käytiin joku päivä Hankosushissa lounaalla. Mä oon ihan hurahtanu sushiin ja tehäänki tulevana viikonloppuna ite sushia! Siitä ehdottomasti kuvia blogiin ;)IMG_2583 IMG_2581 
housut h&m // toppi sheinside // huivi ginatricot // kengät adidas // takki sheinside

16 kommenttia:

  1. Toi takki on vaan niin ihana! Ootko nähny missään kaupoissa ton väristä saman tyyppistä? :D
    Ja kiva ku postaisit pitkästä aikaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki tykkään! :) mut en oo itseasias nähny ollenkaan, trenssitakkeja vaan on tullu vastaan tosi paljon :(

      Poista
    2. Joo määki oon nähny niitä paljon ja kirpputorilla kokeilin paria, mut ei oikein sopinu mulle:P pitää jatkaa etsintöjä;)

      Poista
  2. ihana asu! ♥ hei teeppä sellasta videota, josta kerrot nuista sun tulevista suunnitelmista koulun, asumisen, kesän ja muun suhteen? :) ois kiva kuulla tarkemmin!


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thanks <3 joo mun piti tehä jo pari viikkoa sit semmonen mutta se on jääny ku oon ollu niin vähän kotona mutta se on kyllä tulossa! :)

      Poista
  3. Tän blogin taso on laskenut todella paljon. En sano pahalla mut musta tuntuu että sua ei oikeestaan enää kiinnosta pitää tätä blogia sanot aina että alat postailla enempi jne.. mutta yleensä ne on vaan tyhjiä lupauksia! Tykkään tästä blogista edelleen mut ärsyttävää vaan kun postaat sika harvoin. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikeestaa voi sille mitää koska mun elämä on tällasta ramppaamista kahen kaupungin välillä kokoajan ja se on aika tyhjää ollu viimeset pari vuotta ku oon asunu täällä. ymmärrän jos joku ajattelee näin mutta mä en vaa voi sille mitään ennenku mä saan mun elämän järjestykseen :)

      Poista
  4. Ihanaa että jaksat postailla vielä pääsykokeiden ja kaiken keskellä vaikka postauksia tuleekin harvakseltaan. Olen varma että puhun monien puolesta kun sanon että en malta odottaa sun upeita asuja ja ihania kuvia sisältäviä kesäpostauksia. Tsemppiä kaikessa!<3

    VastaaPoista
  5. Millä objektiivilla yleensä otat sun asukuvat?:)

    VastaaPoista
  6. mua ei haittaa vaikka postauksia ei niin usein tuliskaan :) sulla on tosi kiva blogi ja oot tosi kaunis <3

    VastaaPoista
  7. Hyvää on kiva odottaa! Pirteä tuulahdus taas, kiitos! :)

    VastaaPoista
  8. Hei! Mä haluaisin lähettää sulle postia ja saada sun nimmarin!♥

    VastaaPoista