07 toukokuuta 2015

Buffet & Asu

Kerranki kun on materiaalia ni pystyy postailemaan näin tiheesti, ihanaa. ♥ Nää kuvat on viime viikolta. Käytiin viikko sit lounaalla Sellon kiinalaisessa ennen kun lähdin pääsykokeisiin. En ollu ennen käyny tuolla ja mä tykkäsin tosi paljon paikasta. Buffet oli aika iso verrattuna muihin paikkoihin jossa oon käyny lounasbuffeteissa. Isona plussana vielä, että saatavilla oli sushiakin! Mä en vaan pystyny syödä hirveesti koska mua jännitti niin paljon pääsykokeiden takia, eikä mulla ollu sen takia ruokahalua... :( Mutta meen kyllä uudestaan tonne!

IMG_2892 PicMonkey Collage1 IMG_2897 Housut H&M // Takki Sheinside // Paita Sheinside // Aurinkolasit Choies // Kengät AdidasIMG_2768

19 kommenttia:

  1. Hei ootko kattonut sellasta sarjaa kun Orphan Black? Sarah Manningia ja sen klooneja näyttelevä Tatiana Maslany näyttää ihan sulta! :D On muuten ehdottomasti katsomisen arvoinen sarja, Netflixistä löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeest oon samaa mieltä! :D sillo ku mä aloin kattoo sitä sarjaa ni olin sillee et toi näyttää iha silt yhelt blogaajalt/vlogaajalt elinalt :D

      Poista
    2. ihan samaa mieltä oon sun kanssa! itsekin sitä sarjaa katson ja hyvä on.:) kiva toi sun asukokonaisuus,sulla on aina kaikki asut niin ihania! <3

      Poista
    3. hah mun mielestä en näytä yhtään samalta! :D mutta oon kyllä kuullu tätä usein blogissa ni ehkä se on sit totta. mä yritin kerran kattoa sitä sarjaa hetken mutta en jaksanu kattoa kauaa, pitää koittaa taas jossain vaiheessa :)

      Poista
    4. Tän kommentin ku luin nii tuli kyl sellanen olo et miks en oo aiemmin tajunnu et näytätte niin samalta :D ..Vaikka ootte kyl ihan eri näköset jos oikein alkaa vertaileen, mut paljon samoja piirteitä! :)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Haaveilen niiin kovasti paremmasta objektiivista niin sais kivempia asukuvia, mutta katsotaan kun rahatilanne paranee ;)

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki haluisin uuden objektiivin, ehkä laajakulman mut joo ei oo mullakaan enää hyvää rahatilannetta ku kesä tulee ni :( mutta kiitos <3

      Poista
  3. Siis mikä hemmetin villitys noi urheiluhousut ja kengät on?! Siis kaikki näyttää toistensa kopioilta. Miksette keksi mitää omaa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ymmärrä urheiluhousuvillitystä itsekkään ja noi mun housut on tossa ihan normaalit housut jos luulit että ne on urheiluhousut ;D mäki ajattelin eka et en ikinä käyttäs arkena urheilukenkiä mutta menin muutaman kerran esim vaan kauppaan salikengät jalassa ja ne tuntu niin mukavilta jaloissa että jatkoin käyttämistä arkisinki! sit löysin vielä noi kivannäköset urheilukengät niin miksipä ei :)

      Poista
    2. munki mielestä urheilukengät sopii ihan arkeenkin.hieno asu!:)

      Poista
  4. siis aivan sairaan ihana takki!! :)

    VastaaPoista
  5. Hei minkä kokoisena sulla on tuo takki? Kuinka kauan Sheinsideltä kestää toimitus ja onko luotettava? Kiitos hirveesti jos vastaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kaikki vaatteet Sheinsidelta aina S koossa :) Siellä on aina jokaseen vaatteeseen mitat että kannattaa mittailla koska koot vaihtelee kumminki aina noissa vaatteissa! Toimitus on aika hidas koska sehän on vissiin aina ilmanen? ainakin ennen oli, joten ne sit valitsee toimitustavaks kaikista halvimman, eli hitaimman toimitustavan. Mä oon tosi tyytyväinen blogiyhteistyöhön ton sivun kanssa, varsinki ku ottaa huomioon että se on kiinalainen sivusto. Oon tehny Sheinsiden kans yhteistyötä noin 1,5 vuotta ja kun vertaan muihin kiinalaisiin sivustoihin joiden kanssa oon yhteistyötä koittanu tehä niin Sheinside voittaa kyllä sata nolla :D

      Poista
  6. Kun kirjoitin tämän blogin nimen googole hakuun, silmiini osui yksi vanha postauksesi, jota en ole koskaan nähnyt.
    Olet tehnyt vuonna 2013, kuudes päivä tammikuuta "old me" -postauksen. Olisin innokas katselemaan niitä kuvia, mutta jostain syystä ne eivät näy, eivätkä lataudu, eikä toiseen välilehteenkään avaudu. Mistä tämä johtuu?:/ Jos sen postauksen kautta ei pysty katselemaan niitä kuvia, niin olisiko mitenkään mahdollista, että olisit jossain vaiheessa pystynyt tekemään saman postauksen uudelleen, jossa olisi niitä samoja kuvia, kuin siinäkin postauksessa, ellei ne ole ajan myötä hukkunut sinulta? Olisi mahtavaa nähdä muutoksesi, mutta harmikseni ne kuvat eivät vain avaudu tai niitä ei ole. Kiitos vastauksestasi jo etukäteen sekä hyvää kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne ei varmaan näy koska oon ladannu tolloin kuvat "perinteisesti" bloggeriin jolloin ne on tallentunu johonki googlen albumiin josta oon poistellu sit noita vanhoja blogiin ladattuja kuvia koska mun tallennustila on loppunu kesken. mulla on aika monia kuvia tallella vielä kyllä joten ehkä mä voisin tehä uudestaanki joskus sen postauksen :) mutta kiitos samoin <3

      Poista
    2. hei joo, olis muuten tosi kiva jos tekisit sen postauksen uudelleen!

      Poista
  7. Ihana sinä ja toi takki on aaaivan täydellinen!

    VastaaPoista
  8. Moi! Tuli vaan mieleen, että ootko edelleen tyytyväinen sun ottamaasi tatuointiin? Onko tullu koskaan semmosia ajatuksia että katuisit sitä tai sua ärsyttäis se kuva siinä :D? Ja kuinka kauan sillon harkitsit sitä kuvaa?

    VastaaPoista