08 kesäkuuta 2015

Outfits

Moii! :) Täs on vähän kuvia mitä oon unohtanu laittaa tänne blogiin lähiaikoina. Olin jo iha innoissani että saan postata mun 18v synttäreistä mutta laitan nämä nyt tästä alta ekaksi. Niistä sit seuraavassa postauksessa!

Mulla on ollu tähän asti tosi kiva kesä ja tänäänkin meillä on illalle ihana suunnitelma poikaystävän kanssa. Juhannussuunnitelmat on mulla aika auki vielä, joten mä stressailen niistä koska en haluais olla vaan Oulussa kattomassa tietokoneelta jotain sarjoja... Mutta nyt näihin kuviin!

IMG_3434 IMG_3438
Asut viimeviikolta ku oltiin menossa kiinalaiseen!

Bleiseri Forever21 // Toppi H&M // Housut Zara // Kengät Adidas // Laukku Turkki

IMG_3430 IMG_3424
Oon lähiaikoina ihan hurahtanu ruuanlaittoon, joten tein viimeviikolla paellaa ja sit tein katkarapurisoton ja lohta ♥
IMG_3407 IMG_3412 
Nää kuvat oliki vielä Turkista vikalta päivältä! Mä näytän ihan rotalta ilman
 kulmakarvoja mutta tarkotus oli kuvata tätä ihanaa mekkoa :D Mekko Sheinsidelta.

10 kommenttia:

  1. Muistutan, että päivitä ikäs tonne usein kysyttyä -osioon :D

    VastaaPoista
  2. Ihania vaatteita ja hyvän näköistä ruokaa!

    VastaaPoista
  3. jessus sun hiukset on nykyää pitkät, tosi kivat!

    VastaaPoista
  4. kalajoelle juhannuksena? siellähän on nyt kahdetki festarit :D eikä oo kaukana oulusta!

    VastaaPoista
  5. Ihania vaatteita! :) Voisitko muuten tehdä Q&A -videon jossain vaiheessa? :D

    VastaaPoista
  6. Siis sä näytät aivan Orphan Blackin Sarah -henkilöltä!! Heti kun näin sen siinä sarjassa, mieleen tuli sä! :D + Upee oot ja ihania asuja <3

    VastaaPoista
  7. Moi,

    Tuli mieleen että sutko kotona vai omassa kämpässä? Opiskeletko jossain yms..?

    VastaaPoista
  8. Monta viikkoo vielä menee ens postaukseen? Lopettaisit koko blogin jos et jaksa tehä ees viikottain mitää :D ja turhaan otat ittees tätä kommenttia ja näytä taas lapsellista puolta itestäs kuten näköjää aina ku joku jotain kritiikkiä sanoo :;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloggaajat on ihmisiä, jotka _vapaaehtoisesti_ kertoo omasta elämästään julkisesti muille. Elina ei ole sulle, mulle, tai muillekaan lukijoilleen _yhtään mitään_ velkaa. Jos blogin päivittäminen huvittaa Elinaa (oli sitten päivittäin, tai vaan kerran vuodessa), niin eiköhän blogin säilyttäminen ole ihan Elinan oma päätös.

      Ps. Vaikeudella vastaanottaa kritiikkiä ei oo mitään tekemistä lapsellisuuden kanssa - varsinkaan tässä tapauksessa, kun yleensä tämän blogin saama "kritiikki" on luokkaa "Huohhhh postaa jo mielenkiintosemmin nää postaukset on tylsii vaikuta nyt onnellisemmalta hei"

      Poista
  9. Hienot farkut, löytykö roskiksesta?

    VastaaPoista